Tuesday 19 April 2016

De telefoontag

Hoi allemaal!

Afgelopen week ben ik door Sarina van Live the book life getagd voor de telefoon-tag. De tag is gecreëerd door Ilona van Inspiration for you. In deze tag ga ik een aantal vragen behandelen over mijn mobiel.

De vragen

1. Welke telefoon heb je op dit moment en ben je er tevreden mee?

Op dit moment heb ik de oude iPhone 4s van mijn moeder. Mijn moeder sluit om de twee jaar een nieuw abonnement af via haar werk en ik krijg dan meestal haar oude telefoon. Ik ben er erg tevreden mee, ik ben erg fan van het besturingssysteem van Apple en het scherm is een super fijn formaat. Daarnaast werkt hij ook gewoon nog super snel en makkelijk.

2. Wat voor hoesje heb je er omheen? 

Ik heb een heel simpel, felroze, semi-doorzichtig hoesje

3. Hoelang zit je meestal op je telefoon per dag?

Hmm, ik heb eigenlijk geen idee. Ik zit meestal geen lange periodes achter elkaar op mijn mobiel, maar juist wat vaker even een paar minuten. Alleen 's avonds kijk ik nog even Youtube op mijn mobiel, en dan vaak wel 1 tot 1 1/2 uur. Ik denk in totaal een uur of drie per dag misschien?

4. Wat heb je momenteel als achtergrond? 

Ik verander bijna elke week van achtergrond, maar op dit moment zijn mijn vergrendelingsscherm en mijn homescreeneen afbeelding van Beauty and the beast, mijn lievelings Disney-film.

5. Wat is je favoriete liedje op je telefoon?

Castle van Halsey is al een paar maanden mijn jam. Sowieso het hele album Badlands van Halsey is absoluut geweldig! Daarnaast is ook het gehele Hamilton-album fantastisch!

6. Liever al je foto's kwijt of nooit meer een foto kunnen maken met je vrienden? 

Deze is echt moeilijk! Als de foto's alleen van mijn telefoon af gaan, is dat op zich geen probleem, aangezien ik alle persoonlijke foto's ook al op de Cloud heb staan, omdat ik dus net een nieuwe telefoon heb en alles wilde houden, dus ik denk dat ik dat minder
erg vind dan nooit meer een foto kunnen maken. Ik maak niet vaak foto's, maar ik vind het wel erg leuk om foto's te maken met mijn vrienden en familie als we iets leuks gaan doen.

7. Bewerk jij je foto's? Zo ja, waarmee?

Ik bewerk mijn foto's alleen als ik ze online zet, en dan lekker basic met Instagram. Ik ben simpelweg te lui om er meer moeite aan te besteden en ik denk dat er zo ook prima uit zien.

8. Wat is je meest gebruikte en je favoriete app? 

Whatsapp, Youtube en Goodreads gebruik ik denk ik het meeste. Als favoriet zou ik denk ik Whatsapp kiezen.

9. Als je nog maar drie apps kon downloaden (en geen gedownloade apps meer op je telefoon hebt) welke zouden dat dan zijn? 

In ieder geval Whatsapp, en daarnaast denk ik ook de SomToday-app van school, die verschrikkelijk slecht werkt, maar de enige manier is dat ik buiten mijn computer om mijn rooster kan checken en dus wel erg handig is, en als laatste denk ik Youtube. Facebook en Goodreads zou ik dan maar gewoon als site moeten gaan gebruiken.

10. Wat is het laatste appje dat je binnenkreeg?

Het laatste appje dat ik binnenkreeg was van een mijn moeder die vroeg of ik na school boodschappen kon doen.

11. Als je een nieuwe mobiel uit mocht zoeken, welke zou dat dan zijn?

Ik denk dat ik dan gewoon voor een nieuwe iPhone zou gaan, waarschijnlijk de 6s.

Genomineerden

Anne van ByAnnex
Jikke van The Traveling Bookaholic
Rowan van My Pink Fairytale


Hopelijk vonden jullie deze tag leuk om te lezen!

Liefs, Sabine


No comments:

Post a Comment